Vem är din kund? Hur och var når du den bästa kunden? Hur får du dina kunder att marknadsföra dig?
Den bästa kunden är den som värdesätter det du erbjuder och är villig att betala för det. Att veta vilka kunder man önskar, vad de efterfrågar och i vilka kanaler man bäst kan nå dem är viktiga insikter. När insikterna är på plats är det desto lättare för dig att nå ut med rätt erbjudande, i rätt sammanhang och vid rätt tidpunkt och få valuta för den tid och de pengar du satsar. Vi ger dig gärna stöd i att identifiera din bästa kund, hur du kan arbeta med kundresan och ta fram en marknadsplan.
En nöjd kund är många gånger den bästa ambassadören för din verksamhet då man gärna lyssnar på rekommendationer från familj, vänner och människor man vill identifiera sig med innan man bokar eller köper något. Därför är det viktigt med ett gott värdskap som kan få dina gäster att prata gott om dig i sina egna kanaler. Vi erbjuder utbildning för dig som vill vässa ditt värdskap.