Har du en idé till en ny produkt eller vill du utveckla en befintlig? Har du koll på din målgrupp och vad de efterfrågar? Hur ser konkurrensen ut? Vad är produktens värde och vad ska den kosta?
Som företagare har man ofta många arbetsuppgifter. För att kunna fokusera på kärnverksamheten och utveckla företaget kan man behöva stöd. Det kan handla om omvärldsbevakning, insikter om vad målgruppen efterfrågar och möjlighet till samverkan istället för konkurrens. Vi hjälper dig att identifiera kunder, paketera och forma nya erbjudanden. Vi kan även coacha dig i olika prissättningsmodeller och hur du kan skapa merförsäljning. Kika på filmen där Kalle och Christian berättar mer.
Introduktion "Att utveckla din produkt"
För att inspirera och ge kunskap om hur du kan utveckla en ny produkt, tjänst eller aktivitet har vi tagit fram en "handbok". Du får en mängd praktiska tips på vad du kan tänka på och reflektionsfrågor att fundera på själv eller tillsammans med andra.